Az Első Hazai Adatkezelő Kft. (EHA) 2003 óta látja el feladatait. Eddigi megbízói között a legnagyobb közműszolgáltató cégektől kezdve, a versenyszférában lévő mobil és vezetékes szolgáltatókon át a pénzügyi szektor ismert szereplőiig, lényegében az összes piaci szegmens vállalata megtalálható. Ez a széleskörű szakmai múlt garantálja, hogy az EHA bármely iparágban tevékenykedő vállalatnak kifogástalan ügyfélkapcsolati szolgáltatásokat tud nyújtani.

Az EHA szolgáltatásainak kiemelt minőségét a”futószalagon” előre gyártott best practice megoldások helyett, a minden esetben testre szabott és költséghatékony, optimalizált szolgáltatások biztosítják. A professzionális szolgáltatástervezésre pedig a menedzsment 14 éves szakmai tapasztalata, a számtalan elégedett Megbízó és hosszú távú együttműködés jelent garanciát. Az EHA minden rendelkezésre álló eszközzel a teljes és tökéletes vevőelégedettséget szolgálja, hiszen tisztában van azzal, hogy Megbízóik két legértékesebb kincsüket bízzák rá: márkanevük képviseletét és ügyfeleiket.

eha_elso-hazai-adatkezelo-kft

„Küldetésünk a piaci szemlélet fejlesztése, a vevők megbecsülésének támogatása, illetve a minőségi ügyfélszolgálati környezet kiépítése a hazai vállalatoknál – így növelve Megbízóink piaci értékét.”

Széleskörű ügyfélkapcsolati szolgáltatások

A feladatok professzionális ellátása kapcsán a szakértő munkatársak készséggel állnak rendelkezésre többek között contact center, call center, telemarketing/telesales, back office, munkaerő-kölcsönzés típusú feladatok ellátásában, valamint szakmai és képesség fejlesztő tréningek megtervezésében, kivitelezésében is. Ezen kívül bármilyen ügyfélszolgálati feladatot (elégedettség felmérés, hostess szolgáltatás, személyes ügyfélszolgálat, soft collection, stb.) a legmagasabb minőségben képesek ellátni Megbízóik számára. Az EHA kifejezetten olyan vállalatoknak nyújt színvonalas szolgáltatásokat, ahol kapacitás vagy szakértelem hiányában nem tudják megfelelően kezelni vevői kapcsolataikat, ám mégis szeretnék növelni ügyfeleik elégedettségét.

Kell egy jó csapat

Természetesen a feladatok professzionális ellátásához, az új folyamatok, munkaállomások, irodák és létesítmények tervezéséhez és kivitelezéséhez kell egy jó csapat. Ezért az EHA mindig is azt vallotta, hogy a céget a benne dolgozó munkatársak éltetik, mozgatják és viszik előre. Ezért kiemelten fontosnak tartja, hogy minden lehetséges eszközzel támogassa munkatársai elégedettségét, megfelelő szintű képzését, valamint motiváltságuk erősítését.

A dolgozók számára szervezett különféle rendezvények, közös étkezések és egyéb közösségi programok szervezésével erősíti a csapatkohéziót; de a munka jellegéből adódóan fontosnak tartja a munkatársak egészségének megőrzését, az ülőmunkából fakadó mozgáshiány ellensúlyozását is, melynek érdekében rendszeresen sporttevékenységeket szerveznek. Emellett az EHA nagy hangsúlyt fektet a tehetséggondozásra és az egyéni kezdeményezések felkarolására – legyen szó munkáról, vagy akár munkán kívüli, közérzet növelő gondolatról.

eha-elso-hazai-adatkezelo

Az elégedett, motivált munkatársak lelkesedését és kezdeményező készségét a Megbízók is érzik, így szívesen működnek együtt az Első Hazai Adatkezelő Kft. munkatársaival és alakítanak ki együtt új, innovatív megoldásokat. A lehető legjobb eredmények elérését pedig a Megbízó igényei szerint összeállított szakember csapat biztosítja.

Ha a kiemelt megbízók mellett Te is bizalmat szavaznál az EHA szakértő csapatának akkor tudj meg többet az innovatív ügyfélkapcsolati megoldásokról:

adatkezelo.com

4 MEGHATÁROZÓ ÚJ TREND A HIFI PIACON>>

Billionaire életérzés
8/10
Exkluzivitás
9/10
High-end faktor
8/10
Overall score: 8.3/10