Gabrielle Bonheur Chanel, ismertebb nevén Coco Chanel a divattörténelem egyik emblematikus alakja, akinek lázadó, formabontó, vagány személyisége és az általa képviselt értékek mind a mai napig megállják a helyüket. Nem is lehetnének aktuálisabbak a nők egyenjogúságát és szabadságát hirdető gondolatai napjaink világában, ahol kinyílni látszanak az eddig áttörhetetlennek tűnő kapuk és a nők lehetőséget kapnak önmaguk és álmaik megvalósítására.

A Gabrielle által képviselt eszmék és az őt jellemző magabiztosság, szabad szellemű, formabontó gondolkodás inspirálta a divatház új táskakollekcióját is, melyet az illatot megelőzve, most márciusban dobnak piacra. A modern, fiatalos táskák megtartják a klasszikus szteppelt mintázatot, melyet fényes bőrrel és láncos pántokkal bolondítottak meg az alkotók. A számos szezonális modellel szemben ezek a táskák egyfajta új irányvonalat akarnak kijelölni, amely magában hordozza a klasszikus és a modern Chanel életérzést. Mérettől függően az új modellek 3000 és 33.000 dollárba kerülnek majd. A divatháznak a Gabrielle kollekcióval nem titkolt célja a fiatalodás és a kínai piacon való vezető pozíció elérése.

Gabrielle handbags

A táskák mellett a júniusban érkező új Chanel illat is a fiatal, modern, magabiztos Hölgyeket célozza meg, akik nem félnek kiállni az igazuk mellett és megmutatni egyéniségüket. A pontos illatjegyekről még nincsenek információk; egyenlőre annyit lehet tudni, hogy a virágos kompozíció megalkotását Olivier Polge parfümőrre bízták, akiknek több Chanel illat mellett többek között az Armani Code parfümöt is köszönhetjük.

Az ikonikus illat szükségességét jelzi, hogy a hosszú évekig abszolút piacvezető No. 5 eladásai jelentősen visszaestek, ami talán azért nem meglepő, mert a nehéz, erőteljes illat a fiatalok szívébe nem igazán tudja belopni magát. A számokat valamelyest javította a frissebb, könnyedebb Chanel No. 5 L’eau bevezetése, melynek eladási számait az új aroma és a múzsa, Lily-Rose Depp személyisége 30 % növelni tudott. Ez azonban úgy tűnik még mindig kevés, így indokolttá vált a vérfrissítés a két márka legnépszerűbb kategóriájában, az illatok és a táskák terén.

A Gabrielle illata arról a lányról szól, akiből később legenda lett. Egy olyan absztrakt, virágos illatkülönlegesség, amely tökéletesen kiegészíti majd a népszerű Chanel Chance és Mademoiselle illatokat. A cél, hogy a parfüm világszinten a TOP10 legnépszerűbb illat közé bekerüljön, melyhez legkevesebb 100 millió dolláros forgalmat kell generálnia egyetlen év alatt. Az első hely eléréséhez viszont már 250 millió dolláros bevételre van szükség!

Izgalmas év áll tehát a divatház előtt, melynek tétje, a fiatal nők elérése, akik a jövő Chanel törzsvásárlóivá válnak majd.

A TOP10 LEGÉRTÉKESEBB LUXUS BRAND>>

Billionaire életérzés
10/10
Exkluzivitás
9/10
High-end faktor
10/10
Overall score: 9.7/10