A Sales&More média, marketing és kommunikációs ügynökség szervezésében indult üzleti sorozatról, a Rapid Business-ről már korábban volt szó ( TUDJ MEG TÖBBET>>), de ezúttal az alapítókat, Nagy Kyrát és Végvári Tibort kérdeztük egy kicsit mélyebben az üzleti rendezvények világáról, amelyek ugrásszerű fejlődésnek indultak az utóbbi években. Ők maguk is érzik a piac telítettségét, de úgy gondolják, hogy még mindig vannak a piacon rések, amelyet a Rapid Business a tényleges, face-to-face kapcsolatok garantálásával próbál betölteni.

Rapid Business1

Mit gondoltok, miért érdemes üzleti rendezvényeken részt venni? Lesz ebből nekünk tényleges hasznunk?

V. Tibor: Én úgy látom, hogy a legtöbb üzleti rendezvénynek a problémája a tényleges kettesben történő kommunikáció hiánya. Ezért, mi a partnereiknek hónapról hónapra húsz olyan személyes üzleti találkozót szervezünk le, ahol valós cégekkel, konstruktív cégvezetőkkel tudnak minimum két perceben beszélni. Ez nagyon fontos, mert nálunk nem előadásokat kell tartani, hanem döntéshozókkal beszélgetni.

Nagyon fontos kiemelnem, hogy jelenleg óriási problémának érzem, hogy számos üzleti konferencia nem maga delegálja és szűri a résztvevőit, hanem a tagokra bízza azt. Így számos esetben nem egyezik a szolgáltató és gyártó cégek aránya. Pedig ez nagyon fontos! Mert ha egy szegmensből akár több cég is képviselteti magát, akkor az a rendezvény nem lesz hatékony. Nálunk, mivel nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy mi válogassuk össze a meghívott céges partnereket, egyrészt minden cégnek szektor védelme van, másrészt nem csak szolgáltató cégeket, de számos termelő és gyártó céget is delegálunk a rendezvényre, így mindenki meg tudja találni a maga számítását.

N.Kyra: Szóval a válasz a kérdésre, azért érdemes eljönni a Rapid Business rendezvényünkre, mert nem csak email címekkel és névjegykártyákkal lehet gazdagabb az ember, hanem valódi személyes üzleti kapcsolatokkal, hiszen erre vágyik mindenki az üzleti eseményeken történő részvétel során.

Hogyan készüljek fel egy ilyen üzleti rendezvényre, mint a Rapid Business? Mit kell elmondanom magamról?

N.Kyra: A Rapid Business a beszélgetések konferenciája, így mindenki hatékonyan tisztelet körök nélkül beszélget egymással, érdemes tehát a lényegre hagyatkozni, amely tömören bemutatja cégünk fókuszait és terveit. A rendezvényre minden meghívott partnerünknek azt ajánljuk, hogy hozzon magával névjegykártyát és cégismertetőt.

Ha valaki ennél bővebben szeretné bemutatni a cégét, szolgáltatását, vagy termékét, az természetesen megteheti, ám ez esetben támogatói szerződést kell kötnie velünk. Egyébként ez is egy nagyon hasznos, és jól vizsgázott platform, számos partnerünk elégedetten kóstoltatta már termékét, vagy mutatta be cégét a Rapid Business-en. Hálás közeg és nagyon hatékony reklám felület.

Rapid Business2

Van valamilyen praktika, aminek segítségével mély benyomást tehetnék a résztvevőkre, hogy később is emlékezzenek rám?

V.Tibor: Nagyon fontosnak tartom, a magabiztos fellépés és az őszinteség mellett, hogy ne csak végfelhasználókban gondolkodjunk, ne csak nekik próbáljuk eladni magunkat, mivel a rendezvény azért is nagyon hatékony, mert számos olyan cég van, akik egymásnak stratégiai partnerei lehetnek. Számtalanszor tapasztaljuk, hogy a meghívott partnerek nagyon segítőkészek egymással, és ez sokszor valós üzletkötésekben is megmutatkozik.

Vigyek magammal szóróanyagokat is?

N.Kyra: Igen, mindenképpen fontos, hogy hozzunk magunkkal szóróanyagot, kiajánlót, brossúrát, hiszen ezek segítségével emlékezetesebbek lehetünk.  A rendezvény támogatóinak tudunk továbbá biztosítani megjelenést a rendezvény kommunikációs felületein, továbbá roll up kihelyezést, hostess promóciót, ügyfél sarkot, kóstoltató pultot, és számos promóciós felültetet is.

A kötetlen beszélgetések során is hozzam szóba az üzletet?

V.Tibor: A Rapid Business a hatékonyságról szól, mindenki azért érkezik, hogy üzleti kapcsolatokat, új ismeretségeket szerezzen. Így mindenki konstruktív, célratörő, és segítőkész. Szerintem mindenképpen érdemes a beszélgetést alapvetően az üzletre kihegyezni, de azért ne legyünk túlságosan tolakodóak. Vegyük észre, ha a másik nem gondolja relevánsnak a kapcsolatot.

Rapid Business3

Mit viseljek egy a Rapid Business-hez hasonló üzleti rendezvényen?

N. Kyra: Nincs előre meghatározott dress code, de azt gondolom a smart casual a legoptimálisabb. A vendégek sokszor munka után jönnek, hozzánk és úgy érkeznek mint ha egy tárgyalásra jönnének. Így általában a lezser elegancia jellemző partnereink öltözetére.

Milyen összeget érdemes kifizetni egy üzleti rendezvényre?

N.Kyra: Más konferenciákkal ellentétben a Rapid Business-en nincs éves tagdíj, sőt az összejött üzletkötések után sem kérünk sikerdíjat. A rendezvény költsége 12.000 Ft+áfa, amiért partnereink korlátlan étel és ital csomagot kapnak az InterConitnentalban egy úgynevezett Business menüből. Emellett mindig gondoskodunk finom édességekről, exkluzív sajtokról, és természetesen isteni borokról. Így nem csak a jó üzleti kapcsolatok miatt szeretnek minket a cégek, hanem mert a kulináris élvezetek is nagy hangsúlyt kapnak.

V.Tibor: Kyrával kiszámoltuk nálunk egy személyes találkozó nettó 631 Ft- ba kerül, azt hiszem ez nem egy rossz ajánlat!

Rapid Business4

Nézd meg a rendezvényről készült videót is! ITT>>

Szimpatikusnak találod a rendezvényt akár résztvevőként, akár támogatóként?

VEGYÉL RÉSZT A RAPID BUSINESS-EN!>>

 

Billionaire életérzés
8/10
Exkluzivitás
9/10
High-end faktor
8/10
Overall score: 8.3/10