Az ünnepek kétségtelenül a túlevésről és a túlivásról szólnak. Halászlé, töltött káposzta, bejgli, tojáslikőr, pezsgő és megannyi diétás, könnyű étel közül választhatunk akár már reggelire is. A nagy hóesésben és fagyban ráadásul az edzőcucc is a szekrény mélyére keveredik. De van egy rossz hírünk. Az ünnepek véget értek- csak egy valami maradt utánuk, a Mikulás-háj. Szóljon tehát a január az ünnepi pocak elbúcsúztatásáról!

Az internetet és a közösségi oldalakat elárasztják a jobbnál-jobb fogyókúrás tippek és zsírégető receptek, ja és a fitnesz-bérletek is akciósak. Nem kell mást tenned, mint heti ötször eljárni edzeni és hetekig gyümölcsleveken élni. De képes leszel ehhez tartani magad a napi 5x-i, bőséges étkezés és a fotelben szunyókálás után?

Ha a fentebbiektől kevésbé drasztikus módszert választanál a plusz kilók leolvasztására, akkor a Pocak-stop diétát Neked találták ki!

Íme a diéta 5 aranyszabálya:

1, Száraz Január

Gondoltad volna, hogy 1 dl whisky kb. 250 kcalt tartalmaz? És azt, hogy ezt 10 perc intenzív kocogással vagy úszással tudod elégetni? Össze tudod számolni, hány pohárka csúszott le a karácsonyi bulik és a szilveszteri party forgatagában? Ha szeretnél minél előbb búcsút inteni a pocakodnak, akkor száműzd januárban az alkohol minden formáját az életedből. Igen, még az esti vörösbort is! Így naponta súlyos kcalákat spórolhatsz meg és ehetsz helyette értelmes táplálékot. Éljen az éhezés nélküli fogyókúra!

2, Tartsd be az újévi fogadalmad!

Megfogadtad, hogy idén elkezdesz főzni, lefutod a maratont és bérletet veszel a terembe. Még nem kezdtél hozzá? Akkor vágj bele a terveidbe már MA! Ha a Te fogadalmaid inkább az üzleti sikerre vagy magánéletre vonatkoznak, akkor se késlekedj! Hatalmas mennyiségű energiát tud adni, ha belefogsz a céljaid megvalósításába és megteszed az első lépést. Ezek után gyerekjáték lesz a fogyókúra is!

3, MÉG ne szokj le a dohányzásról

Tudjuk, a 2. pont az újévi fogadalmak betartására vonatkozott. Ha viszont a cigi elbúcsúztatása a célod, akkor várj vele inkább februárig. Köztudott ugyanis, hogy a dohányzás abbahagyása után csak úgy szaladnak a plusz kilók, a füstölés helyetti nassolás okán. Persze hosszú távon nem tesz jót az egészségednek, de azért még egy hónap belefér, cserébe az álomtestért.

4, Vegyél egy biciklit

Ha Nálad sem a futás, sem az edzőterem, sem a gyaloglás nem pálya, akkor vegyél egy biciklit. Nem arra biztatunk, hogy innentől csak így indulj munkába, de mondjuk ha leugranál a kisboltba, meginnál egy kávét a haverokkal vagy némi készpénzt vennél fel a kártyádról, akkor pattanj nyeregbe és égess el pár kcal-t!

5, Vegyél új ruhákat

Persze ne olyanokat, amik már most is rád mennek, hanem olyanokat, amilyeneket viselni szeretnél! Lehetőleg legyenek minél márkásabb és drágább darabok, hogy tényleg sajnáld őket a szekrényben porosodni. Ez a jó öreg módszer nem csak a csajoknál működik.

Pocak-stop tippjeinkkel azért nem garantáljuk, hogy egy hónap alatt 10 kg-tól fogsz megszabadulni, de a hónap végére legalább kényelmesen be tudod gombolni a nadrágokat. Vágyhat ettől szebb dologra az ember?

94d0ded4a9432235465760aaf36bd33e

LETISZTULT MEGJELENÉS, DIZÁJNOS DÁN KARÓRÁKKAL>> 

Billionaire életérzés
9/10
Exkluzivitás
6/10
High-end faktor
6/10
Overall score: 7/10