Vlogging2_800_440_80_c1

1, Dizájn nélkül nem megy

Első lépésben döntsd el, hogy milyen témájú videókkal szeretnéd megtölteni a csatornádat. Majd találj ki egy olyan ötletes címet, ami jellemző rád és azt is tükrözi, hogy az emberek milyen típusú tartalomra számíthatnak az oldaladon. Ha ügyes vagy, akkor egy egyedi logóval tovább növelheted népszerűségi esélyedet.

2, Kínálj szakmai tartalmakat

A Youtube nem csak a vicces home videók gyűjtőhelye, hanem a szakmai hozzáértéssel készített tartalmak népszerűsítésére is alkalmas. Van valamilyen képzettséged, diplomád vagy tapasztalatod? Akkor legyen a célod a színes, érdekes, köznapi nyelven kínált szakmai tartalom előállítása! Amit tarts észben: közérthetőség, szórakoztatás, minél kevesebb szakzsargonnal fűszerezve.

3, Kövesd a véleményeket

Az építő jellegű kritikákból mindig érdemes tanulni, ezért kövesd rendszeresen a videókhoz írt véleményeket, értékeléseket, hogy általuk még kedveltebbé, színvonalasabbá alakítsd csatornádat. A kommentekben feltett kérdésekről és téma javaslatokról nem is beszélve; hiszen a követők szívesen írják meg azt is, hogy milyen típusú videóknak örülnének a közeljövőben.

4, Feldolgozások és élő fellépések

Gondolhatod magadban- “Hiszen mindenki ezt csinálja!” Lehet, hogy mindenki csinálja, de nem mindegy hogyan. Adj egy kis személyes csavart zenei feldolgozásodhoz vagy fellépésedhez, például viselj mindig valamilyen jellegzetes ruhadarabot vagy akár maszkot, hogy az emberek tényleg a zenére fókuszálhassanak. Hidd el, kis csavarral, ez az elcsépeltnek hitt tartalom is lehet még izgalmas!

5, Címke nélkül semmit!

A címkék, vagy “tag”-ek lehetővé teszik, hogy kategorizáld a videódat, melyeknek megfelelő használata segíti a keresés során való megjelenést. A túl hosszú, bonyolult, specifikus címkéket inkább kerüld, használj egyszerű, általános tag-eket, mert így több típusú keresésnél jelenhet meg a tartalmad.

6, Készíts leírásokat

Ne feledkezz meg leírást készíteni a videóidhoz, mert ez segítheti a megértést, felkeltheti a nézők érdeklődését és személyesebbé teszi az oldaladat. Ha blogot vagy egyéb közösségi oldalt is vezetsz, akkor azokra is tehetsz utalást a leírásokban.

7, Milyen hosszú az ideális videó?

Semmiképpen sem túl hosszú. Ha például sminkeket készítesz a csatornádon, akkor legyen 15 perc a maximális hosszúsága a videónak, mert ettől hosszabb ideig már nagyon nehéz lekötni a felhasználók figyelmét. Még jobb, ha inkább 10 percben gondolkozol és próbálod a lehető leghosszabb ideig fenntartani a figyelmet. A túl hosszú videókat senki sem szereti, ha nem kínálsz könnyen fogyasztható tartalmakat, akkor hamar elpártolnak tőled a követőid.

8, A minőség nagyon fontos

Lehet bármilyen kreatív a tartalmad, a mondanivalód, ha nem megfelelő minőségben kínálod nézőidnek, akkor sosem fogsz tudni kiemelkedni a vloggerek tömegéből. Szerezz be egy HD videó rögzítésére alkalmas kamerát és használj videó szerkesztő programokat. Sajnos vagy sem, de a minőségi videós tartalmak komoly energia befektetést igényelnek.

9, Népszerűsítsd a többi social media csatornádat is

Gondolkodj rendszerben és ne kezeld külön álló egységekként social media csatornáidat. A Facebook itthon a legkedveltebb és legismertebb közösségi oldal, ne feledkezz meg használatáról akkor sem, ha videós tartalmakat készítesz szinte kizárólag a Youtube csatornádra. Oszd meg videóidat további közösségi oldalaidon és népszerűsítsd azokat videóid leírásában is.

10, Ágyazd be videóidat a blogodra

Célszerű, ha nem csak közösségi oldalt, hanem webhelyet, blogot is üzemeltetsz, ahová beágyazhatod a videóidat, így a tartalmak még könnyebben megoszthatóvá válnak és generálhatnak megtekintéseket úgy is, ha valaki nem a Youtube felületén bukkan rá a blogodra.

 

EDZŐTERMI VISELET AZ UTCÁN IS? – LEHETSÉGES!

 

Billionaire életérzés
9/10
Exkluzivitás
8/10
High-end faktor
7/10
Overall score: 8/10