Talán nem túlzás azt állítani, hogy 2015 óta az egyik legtrendibb dolog influencernek lenni. Hiszen mi a dolgod? Fotózásokra jársz, menő cuccokat húzol, forgatsz néhány videót, bulizol, éled a #magaséletet és közben rajongók 10- vagy éppen 100 ezreit inspirálod a stílusoddal nap mint nap. Ezek után nem is csoda, hogy a mai Z generációsok oly annyira rákaptak a témára, hogy teljesen elfogadott ténnyé vált ezt az életformát választani hivatásként; különösen azért, mert még pénzt is lehet vele keresni- nem is keveset!

Sokszor az idősebb generáció tagjai még közösségi profilokkal sem rendelkeznek, és hírből sem hallottak az influencerekről ám a korosztálynak azért van egy jelentős szelete, akik gyermekeiknél vagy éppen unokáiknál is magasabb szinten űzik a “facebookozást”. Részben nekik, részben pedig a különlegeset, az egyedit kereső fiataloknak szólnak azok a senior influencerek, akik bár idősebbek, mégis tudnak ugyanolyan vagányak lenni, mint fiatalabb társaik. És mi a népszerűségük titka? Az az életerő és dinamizmus, ami miatt akárhány évesek is vagyunk, tudunk hinni benne, hogy az élet bizony nem áll meg akkor sem, amikor az ember már nem osztja meg nyilvánosan a születési dátumát az interneten.

@iconaccidental

Az immáron több, mint fél milliós követőbázissal büszkélkedő, 64 éves Lyn Slater karrierje a New York-i Fashion Week-en kezdődött, mikor mesterien összeállított szettjével, hamar a fotósok és a turisták kedvencévé vált. Lyn ezután döntött úgy, hogy indít egy blogot, ahol a hozzá hasonló korú hölgyeket látja majd el stílus és életstílus tanácsokkal. Úgy tűnik az ötlet bejött, és azóta az extravagáns 60-as Lyn már a Mango egyik reklámkampányában is szerepet kapott és a New York-i chic egyik szinonimájává lépett elő.

ICONACCIDENTAL

@gianlucavacchi

A hosszú évtizedig konzervatív üzletember hírében álló Vacchi egy gigantikus csomagolócég egyik tulajdonosa, aki egyszer csak úgy döntött, hogy a munka mókuskerekéből kiszakadva elkezdi élni az életét. Szerencséjére van hozzá elég pénze, hogy mindent megtehessen, amiről mások csak álmodnak- ibizai bulik, napfürdőzés gyönyörű modellek társaságában, magánrepülők és jachtok és persze luxus cuccok minden mennyiségben. Ha pedig ez még nem lenne elég Vacchi kigyúrta és kivarratta magát ráadásul a legmenőbb klubokban csörögnek a csajok a zenéire. Mi motiválja? A pénz semmiképp, abból már keresett eleget- csak olyanba kezd bele, ami izgalmat és színt visz az életébe!

gianluca-vacchi

@baddiewinkle

A 90 éves Baddie, leánykori nevén Helen Ruth Elam Van Winkle ( nem is csoda, hogy nem a saját nevével indította el a profilját), médiasztár karrierje előtt egy farmon élt és gazdálkodott, teljesen átlagos nagymamiként. A “pluszt” unokája látta meg benne, aki egyik nap oly annyira vagánynak gondolta nagymamája megjelenését, hogy posztolta az Instagramon. Innentől kezdve pedig nem volt megállás- Baddie színes öltözékei, táncos videói és életigenlő hozzáállása meghozta a világsikert. Azóta selfiezett már Mylie Cyrus-al, viselt már latex ruhát Kim Kardashian-nál is dögösebben és jelenleg a Dimepiece márka hivatalos arca. Ugye ezek után, te is arra vágysz majd, hogy ilyen “bad ass” nagyi legyél?

baddie-winkle

@nickwooster

A bad ass nagyinál jóval kifinomultabb megjelenéséről híres Nick Wooster a street style ikonok veteránja. A manhattan-i dizájner, stylist és vállalkozó sportosan elegáns megjelenése mellett fitness témájú posztokkal is rendszeresen szórakoztatja több, mint 700 000 követőjét, akik a “szürke róka” stílus megálmodójaként tekintenek rá. Nem kisebb brandekkel működik együtt, mint a Cartier és az Oscar-gála vendéglistájáról sem hiányozhat a neve. De hát, ne tagadjuk dögös és pénzes- ennyi pedig bőven elég a népszerűséghez.

nickwooster

Ezeket a szuper menő seniorokat és hatalmas követő bázisukat látva jogosan vetődik fel a kérdés- valóban kiveszett a világból az idősek tiszteletének a hagyománya? Szerintünk nem, csak éppen átalakult kissé ilyen 21. századi, globális divathullámmá, azzal a különbséggel, hogy ez a trend nem múlik el a következő szezon érkeztével.

6 COOL SNEAKER-TREND 2018-RA >>

Billionaire életérzés
10/10
Exkluzivitás
9/10
High-end faktor
9/10
Overall score: 9.3/10