Repüljünk vissza képzeletben az angol lordok és a fülledt bárok időszakába, ahol Gatsby volt az éjszaka császára és a tehetősek még a róluk elnevezett vidéki kisvárosok kastélyaiban töltötték a rövidke nyarakat. A következő modellekhez lenyalt séró, flanelöltöny és egy isteni kubai szivar dukál, esetleg egy vodka martini rázva, nem keverve, a jó öreg Sean Connery stílusában.

Maserati A6Gcs Berlinetta

A 2014-ben az évszázad autójának választott Berlinetta magán hordozza a Maserati minden legendás stílusjegyét, olyan mesteri módon, hogy vonzereje bármennyit is megkopott volna a hosszú évek alatt. Az 1954-ben bemutatott csodából mindössze 34 darab készült, amelyek közül az egyik 2002-ben 950.000 dollárért találta meg új gazdáját.

1954-PininFarina-Maserati-A6GCS-Berlinetta-2056-01

BMW 507

Az 1955-ben bemutatott 507-es, a német márka ékköve! A mindössze 254 példányban gyártott kétszemélyes roadsternek mind a fejlesztése mind a gyártása annyira drágának bizonyult, hogy kénytelen volt beszüntetni a gyár a forgalmazását, ám érdekes módon az elkészült darabokból 220 mind a mai napig fennmaradt. A tavalyi év során több mint félmilliárd forintért kelt el az egyik gyönyörű állapotban fennmaradt modell, de az árak várhatóan csak emelkedni fognak.

bmw-507-4

Alfa Romeo 33 Stradale

A márka legexkluzívabb modellje 1967-ben látott napvilágot, ugyanazon évben fejlesztett sportcsoda utcai változataként. Az egyszerre klasszikus és futurisztikus járgányból összesen 18 darabot gyártottak, amelyeknek az árai dollármilliók körül mozognak.

alfaromeotipo33stradale

Bugatti 57 sc Atlantic

A Bugatti ikonikus modellje maga az art deco! A háborús évek utolsó dizájnos modelljeként, nem csak az autós, de az egész világtörténelemnek a részévé vált. Három darab készült belőle összesen, az első a Rothschild-ek tulajdonában állt, ma már múzeumban csodálhatjuk meg, de a legutolsónak készült és mégis a legismertebb modell tulajdonosa a divattervező Ralph Lauren, amely autónak az értéket 40 millió dollárnál is magasabbra becsülik! Egy biztos, a gyermekei nem járnak majd rosszul ha az öreg Ralph bácsi utolsó útjára indul.

1937-Bugatti-Type-57SC-Atlantic-front

Ferrari 250 Testa Rossa

A mindösszesen egy évig gyártott modell 3 versenyt is megnyert 1957 és 1958 között. Az istálló egyik büszkesége a világ legdrágább autóinak listájára is felkerült, amikor a tavalyi év során 39.8 millió dollárért találta meg új gazdáját és ezzel egész Nagy Britannia legdrágább autójává lépett elő, de sajnos új tulajdonos kilétét még homály fedi.

image description

Jaguar E-type

Az 1961-ben bemutatott E szériát személyesen a Jaguar alapító, Sir William Lyons mutatta be, akkora sikerrel, hogy már az első héten 300 darabot adtak el belőle. Majd a vásárlókat személyesen választották ki ( persze sztárokat és nagymenő üzletembereket, nem ám feltörekvő tehetségeket) és a nagy népszerűség miatt még az ismert Angyal sorozatban, a Simon Templar oldalán való megjelenést is visszautasították.

e-type

Aston Martin DB5

A végére egy igazi csemegét hagytunk, az autós és a filmes történelem klasszikusát a DB5-öst. A Goldfinger Bond-filmben halhatatlanná vált szürke Aston árai egymilliárd forint körül mozognak, úgy hogy érdemes félretenni a havi apanázsokból, ha James Bond-ként tervezünk bemutatkozni a legközelebbi partin.

aston-martin-db5-01

 

BEMUTATJUK A BMW i8-AT, A KÖRNYEZETKÍMÉLŐ SPORTCSODÁT>>

Billionaire életérzés
10/10
Exkluzivitás
9/10
High-end faktor
10/10
Overall score: 9.7/10