1, Új CEO lép színre

Howard Schultz, akinek neve szinte összeforr a kávéház történelmével, március végén távozik a Starbucks vezérigazgatói székéből. Utódja, Kevin Johnson április elején áll munkába és várhatóan friss ötletekkel és hatalmas energiával viszi majd tovább a már megszokott “fancy” életérzést. Schultz egyébként nem hagyja el a céget, hanem a Starbucks Reserve, prémium kávémárka népszerűsítésének éllovasa lesz belőle.

2, Rendelj és fizess online

A Starbucks mobil applikációja az elsők között tette lehetővé a mobilon keresztül történő rendelést és fizetést; dedikáltan arra tervezve, hogy a vásárlók sorban állás nélkül, érkezésük pillanatában készhez kaphassák a reggeli kávéjukat. Ami jó, hogy az app remekül működik, a népszerűség növekedését viszont a szolgáltatás minősége eddig nem tudta lekövetni. Kevin Johnson ennek okán bejelentette, hogy új baristák érkeznek a kávézókba, akik kifejezetten a mobilon rendelők igényeit hivatottak kielégíteni.

3, Még több friss élelmiszer

Április 11-én, több mint 100 Chicago-i üzletben indult el a Starbucks Market, ahol friss salátákat és szendvicseket kínálnak az ebédidőben érkezőknek. Ha a koncepció sikeres lesz, várhatóan az összes többi üzletben is elérhetővé válik a friss ebédmenü.

4, Vidéki nyitás

A városközpontokban üzemelő trendi, hipszter kávézók piaca telítődni látszik így a lánc nagyobb horderejű terjeszkedésre készül a kisebb városokban és kevésbé városiasodott területeken. A következő 5 évben 12 000 új kávézó nyitását tervezik, melyeknek fele az USA és Kína területén nyílik majd. A cél, hogy pár év múlva a Starbucks nem csak a fiatalok, hanem akár az idős hölgyek kedvenc “tracsparty” helyszínévé váljon!

5, Alkohol egy kávézóban? Igen!

Az ebédmenü kiegészítőiként prémium minőségű borok és sörök is elérhetővé válnak a Starbucks Reserve, highend üzleteiben, így a lánc már nem csak délutáni kávéra, hanem akár ebéddel összekötött üzleti megbeszélésre is invitálja vásárlóit.  Emellett az USA-ban hamarosan elindítják a Princi, prémium pékség láncot, melyek gourmet finomságokat és helyben sütött kenyereket kínálnak majd az olasz ízek kedvelőinek. Külön öröm, hogy a legnépszerűbb péksütemények a Starbucks láncokban is elérhetőek lesznek.

6, Starbucks megfázás ellen

A social médiában terjedő pletykák a Medicine Ball lélekerősítői italtól hangosak. Várhatóan a Starbucks ezzel a tea alapú, mentás itallal várja majd a megfázással küszködőket, akik az új frissítő varázslatos összetevőitől szinte újjá élednek a meghüléses tünetekből! Könnyen lehet, hogy nincs is olyan messze, mikor a “porokat” felváltja a logózott, papírpoharas gyógyital.

+1, Insta-fanok figyelem!

A nyár egyik slágerének ígérkezik az ombre színezésű, Matcha Pink Drink! Alul zöld színű, zöld tea alapú matcha ital, fölötte pedig csajos rózsaszín, kókusztejes-epres finomság. Lehet ettől fancybb nyári kiegészítőt elképzelni?

Starbucks-Matcha-Pink-Drink

 OLASZ TÉSZTA PARK NYÍLIK BOLOGNA-BAN!>>

Billionaire életérzés
8/10
Exkluzivitás
8/10
High-end faktor
8/10
Overall score: 8/10